Az alkatrészeket és kiegészítőket a GLS futárszolgálattal szállítjuk országszerte. A szállítás 1-2 munkanapot vesz igénybe, ha a szalonunkban készleten lévő terméket, 3-5 munkanapot, ha központi raktáron levő terméket rendel. A szállítás díja 15 000 Ft alatt 1 500 Ft, felette ingyenes.
Fontos információ! Elektromos kerékpárok esetén a dobozos szállítási mód nem kivitelezhető, mivel itt a gyári garancia feltétele az általunk történő üzembehelyezés.
A dobozos, nem összerakott kerékpárjainkat a GLS futárszolgálattal szállítjuk országszerte. A szállítás kb. 4-6 munkanapot vesz igénybe, a szállításról e-mailben és SMS-ben értesítjük, továbbá a GLS futárszolgálat is értesíti Önt SMS-ben a szállítás reggelén. A szállítás díja 4 000 Ft.
Minden összeszerelten kért kerékpárt mi szerelünk össze, mi állítjuk be őket, majd gondosan teszteljük őket a lehetséges hibák kiküszöbölése végett. Amint a kerékpárt összeszerelték szervizes kollégáink, mi megtervezzük a szállítási kört az adott régióra, és telefonon egyeztetjük minden megrendelővel a szállítási időt és a fizetési módot. A szállítást saját futár végzi saját furgonnal, ahová a kerékpárokat gondosan, szakszerűen rögzítjük, hogy ne érje Önt kellemetlen meglepetés. A szállítási a megrendeléstől számított kb. 4-8 munkanapot vesz igénybe. A kerékpárok 100% menetkészek, így Önnek az átvételt követően már csak tekernie kell vele. A szállítási díjat régió szerint sávosan kalkuláljuk, 5 000-től 15 000 Ft-ig terjedhet.
A személyes átvétel a XVIII. kerületi szalonunkban történik. Cím: 1183 Budapest, Thököly u. 9/A. Fontos! Érkezéskor vegyék figyelembe, hogy a szalonunk a XVIII. kerületben van, tehát NEM A KELETI PÁLYAUDVAR MELLETTI THÖKÖLY ÚTON! Személyes átvétel esetén minden kerékpárt 100% összeszerelve/beállítva adunk át, ezt tartalmazza az ár, az összeszerelésért nem kérünk el pénzt.
A webáruházi készlet nem a szalonunk készletét tükrözi, így mindenképp adjon le rendelést és várja meg kollégánk értesítését, vagy egyeztessen velünk telefonon, mielőtt egy konkrét kiszemelt kerékpárért elindulna.
Amennyiben a kerékpár központi raktárkészletről érkezik, az átvételi idő várhatóan a megrendeléstől számított kb. 4-6 munkanap.
A XVIII. kerületi szalonunkban lehetőség van készpénzes, bankkártyás és Széchenyi (SZÉP) kártyás fizetésre is, illetve ezek bármelyikének osztott kombinációjára is. A helyszínen átutalást is elfogadunk, amennyiben az átvétel előtt szeretné utalni az összeget, kérjük keressen minket e-mailben, vagy telefonon, és elküldjük Önnek a díjbekérőt.
Dobozos kerékpárok és kiegészítők (GLS-es) szállítása esetén készpénzzel és bankkártyával (továbbá előre utalással) tudja rendezni a vételárat. Fontos, hogy ebben az esetben a SZÉP-kártyás fizetési mód csak online előreutalással áll rendelkezésre, mivel a futároknál lévő bankkártya terminál nem tudja kezelni a SZÉP-kártyát.
Az összerakott kerékpárokat saját futárral küldjük, ezért 1-2 nappal a szállítás előtt a szállítási időről és a fizetési módról történő egyeztetés céljából telefonon keressük Önt. A futárunknál készpénzzel, bankkártyával és SZÉP-kártyával is fizethet, előreutalás esetén kérjük keressen minket előzetesen e-mailben, vagy telefonon, és elkészítjük Önnek a díjbekérőt.
Személyes átvétel és összerakott kerékpár szállítása esetén a kerékpárt a helyszínen, vagy az átvételkor tudja fizetni a kártya terminálunknál, minden SZÉP-kártya típust elfogadunk. Fontos, hogy az OTP-s SZÉP-kártyák lehúzásakor a bankkártyás fizetési igazolást a kártyatulajdonosnak alá kell írnia a helyszínen!
A vételárat SZÉP-kártyás átutalással is kiegyenlítheti az otpszepkartya.hu, vagy az mkbszepkartya.hu felületén keresztül, ahol "18.ker. elektromos kerékpár kölcsönző" néven talál meg minket. Az utalás előtt kérjük keressen minket telefonon, vagy e-mailen, és mi elküldjük önnek az instrukciókat, illetve az előlegszámlát.
SZÉP-Kártyás fizetés csak 50.000Ft-ot meghaladó rendelés esetén lehetséges.
Osztott fizetés is lehetséges!
A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 9/2014. (IV. 29.) NGM rendelet 5. §-a alapján a vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik. Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni. Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk 3 alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – ha a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni. Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított 30. napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni. Ha a fogyasztó a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben felsorolt kötelező jótállás alá tartozó termékek meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembehelyezéstől) számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt. Ebben az esetben a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 1. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A garanciális körből kizárt tételek: