JavaScript seems to be disabled in your browser.

You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website. Click here for instructions on enabling javascript in your browser.

+36 30 221 4239 / +36 70 427 5432
H-P: 10:00-18:00, Sz: 10:00-16:00, V: Zárva

Szállítási információk:


Alkatrészek, kiegészítők szállítása esetén:

Az alkatrészeket és kiegészítőket a GLS futárszolgálattal szállítjuk országszerte. A szállítás 1-2 munkanapot vesz igénybe, ha a szalonunkban készleten lévő terméket, 3-5 munkanapot, ha központi raktáron levő terméket rendel. A szállítás díja 15 000 Ft alatt 1 500 Ft, felette ingyenes.

Dobozos kerékpárok szállítása esetén:

Fontos információ! Elektromos kerékpárok esetén a dobozos szállítási mód nem kivitelezhető, mivel itt a gyári garancia feltétele az általunk történő üzembehelyezés.
A dobozos, nem összerakott kerékpárjainkat a GLS futárszolgálattal szállítjuk országszerte. A szállítás kb. 4-6 munkanapot vesz igénybe, a szállításról e-mailben és SMS-ben értesítjük, továbbá a GLS futárszolgálat is értesíti Önt SMS-ben a szállítás reggelén. A szállítás díja 4 000 Ft.

Összeszerelt kerékpárok szállítása esetén:

Minden összeszerelten kért kerékpárt mi szerelünk össze, mi állítjuk be őket, majd gondosan teszteljük őket a lehetséges hibák kiküszöbölése végett. Amint a kerékpárt összeszerelték szervizes kollégáink, mi megtervezzük a szállítási kört az adott régióra, és telefonon egyeztetjük minden megrendelővel a szállítási időt és a fizetési módot. A szállítást saját futár végzi saját furgonnal, ahová a kerékpárokat gondosan, szakszerűen rögzítjük, hogy ne érje Önt kellemetlen meglepetés. A szállítási a megrendeléstől számított kb. 4-8 munkanapot vesz igénybe. A kerékpárok 100% menetkészek, így Önnek az átvételt követően már csak tekernie kell vele. A szállítási díjat régió szerint sávosan kalkuláljuk, 5 000-től 15 000 Ft-ig terjedhet.

Személyes átvétel esetén:

A személyes átvétel a XVIII. kerületi szalonunkban történik. Cím: 1183 Budapest, Thököly u. 9/A. Fontos! Érkezéskor vegyék figyelembe, hogy a szalonunk a XVIII. kerületben van, tehát NEM A KELETI PÁLYAUDVAR MELLETTI THÖKÖLY ÚTON! Személyes átvétel esetén minden kerékpárt 100% összeszerelve/beállítva adunk át, ezt tartalmazza az ár, az összeszerelésért nem kérünk el pénzt.
A webáruházi készlet nem a szalonunk készletét tükrözi, így mindenképp adjon le rendelést és várja meg kollégánk értesítését, vagy egyeztessen velünk telefonon, mielőtt egy konkrét kiszemelt kerékpárért elindulna. Amennyiben a kerékpár központi raktárkészletről érkezik, az átvételi idő várhatóan a megrendeléstől számított kb. 4-6 munkanap.

Fizetési információk:


Fizetés személyes átvétel esetén:

A XVIII. kerületi szalonunkban lehetőség van készpénzes, bankkártyás és Széchenyi (SZÉP) kártyás fizetésre is, illetve ezek bármelyikének osztott kombinációjára is. A helyszínen átutalást is elfogadunk, amennyiben az átvétel előtt szeretné utalni az összeget, kérjük keressen minket e-mailben, vagy telefonon, és elküldjük Önnek a díjbekérőt.

Utánvétes fizetés GLS-nél:

Dobozos kerékpárok és kiegészítők (GLS-es) szállítása esetén készpénzzel és bankkártyával (továbbá előre utalással) tudja rendezni a vételárat. Fontos, hogy ebben az esetben a SZÉP-kártyás fizetési mód csak online előreutalással áll rendelkezésre, mivel a futároknál lévő bankkártya terminál nem tudja kezelni a SZÉP-kártyát.

Utánvétes fizetés összerakott kerékpároknál:

Az összerakott kerékpárokat saját futárral küldjük, ezért 1-2 nappal a szállítás előtt a szállítási időről és a fizetési módról történő egyeztetés céljából telefonon keressük Önt. A futárunknál készpénzzel, bankkártyával és SZÉP-kártyával is fizethet, előreutalás esetén kérjük keressen minket előzetesen e-mailben, vagy telefonon, és elkészítjük Önnek a díjbekérőt.

SZÉP-Kártyásoknak:

Személyes átvétel és összerakott kerékpár szállítása esetén a kerékpárt a helyszínen, vagy az átvételkor tudja fizetni a kártya terminálunknál, minden SZÉP-kártya típust elfogadunk. Fontos, hogy az OTP-s SZÉP-kártyák lehúzásakor a bankkártyás fizetési igazolást a kártyatulajdonosnak alá kell írnia a helyszínen!

A vételárat SZÉP-kártyás átutalással is kiegyenlítheti az otpszepkartya.hu, vagy az mkbszepkartya.hu felületén keresztül, ahol "18.ker. elektromos kerékpár kölcsönző" néven talál meg minket. Az utalás előtt kérjük keressen minket telefonon, vagy e-mailen, és mi elküldjük önnek az instrukciókat, illetve az előlegszámlát.

SZÉP-Kártyás fizetés csak 50.000Ft-ot meghaladó rendelés esetén lehetséges. Osztott fizetés is lehetséges!

Jótállás:

Romet, Oolter és Ebfec termékeinkre kizárólagos importőrként mi vállaljuk a jótállást, minden más terméknél a gyári garanciális feltételekért érdeklődjön a kerékpár gyártójánál/hazai importőrénél.

Romet kerékpárok:

A kerékpár jótállási időtartama a vásárlástól számított 3 év, mely abban az esetben érvényes, ha a kerékpárt szakszerviz helyezte üzembe, vagy összeszerelve vásárolta meg tőlünk. Utólagos, harmadik fél (szakszerviz) általi üzembehelyezésről a jótállási jegyen fel kell tüntetni az összeszerelés időpontját és a szakszervíz bélyegzőjét, vagy meg kell őrizni a szakszerviz által kiállított számlát/bizonylatot.

A garanciális körből kizárt tételek:
  • A fogyó-kopó alkatrészek (váltó állítás, fék állítás, lánc és alkatrészei, lánckerék, fék és alkatrészei, izzók, váltó és alkatrészei, gumiabroncsok, szelepek)
  • Téli használatból eredő útsó által okozott korrózió
  • Kavicsfelverődés által okozott bármilyen sérülés
  • Éves kötelező szervizek elmulasztása önmagában garanciavesztő hatályú
  • Szervizelési hiba, nem gyári alkatrész felhasználása
  • Kerékpár szervizbe szállítása, ezzel kapcsolatos utazási és szállítmányozási költségek kizártak a garanciális térítési körből
  • Bármilyen eldőlésből, balesetből származó elsődleges vagy következmény sérülés, hiba (pld. eldőlést követő szakszervizben elvégzett ellenőrzés kihagyása )
  • Minden baleset, sérülés önmagában garanciavesztéssel jár, kivéve, ha a jármű az általunk kijelölt szakműhelyben bevizsgálásra kerül közvetlenül a balesetet követően
  • A kerékpár nem esett át szakszerű üzembehelyezésen. Az üzembehelyezést olyan szakszervizzel kell elvégeztetni, amely bélyegzővel tudja ellátni a jótállási jegy megfelelő rovatát.

A vásárló garanciális szerviz igény felmerülése esetén:
  • Javítást igényelhet a márkaszerviznél
  • A vételár arányos leszállítását igényelheti a kereskedőnél

A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 9/2014. (IV. 29.) NGM rendelet 5. §-a alapján a vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik. Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni. Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk 3 alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – ha a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni. Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított 30. napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni. Ha a fogyasztó a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben felsorolt kötelező jótállás alá tartozó termékek meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembehelyezéstől) számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt. Ebben az esetben a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 1. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A fentieken felül minden elektromos kerékpár esetén:

A garanciális körből kizárt tételek:

  • Az elektronika bármilyen nemű módosítása (külső akkumulátor beszerelése, gyári akkumulátor cseréje, motor cseréje, kontroller beállítások módosítása) azonnali garanciavesztéssel jár.
  • Az akkumulátorok téli kezeletlenségéből, rendszeres töltés hiányából eredő mélymerülés. A lítium akkumulátorok elfogadott éves degradációja 15% (1 év 85% / 2 év 72% / 3 év 61%).
  • Nem gyári töltő használata
  • Gyári üléscső cseréje (a vezérlő elektronika az üléscső alatta található, a gyárinál hosszabb üléscső használata azonnal tönkreteszi az egységet - ülés cserélhető, de üléscső csere csak gyárira engedélyezett)
Árukereső.hu Árukereső.hu